wtorek, 17 lutego 2015

Aktualizacja 0.02


Deweloperzy z Beam Team Games uraczyli nas dużą aktualizacją. Poprawili bardzo dużo błędów i jednocześnie dodali dużo nowych rzeczy. Pełną listę można zobaczyć poniżej.



Poprawki:

Przypisanie klawiszy – Usunięto drugorzędne przypisanie klawiszy, które nie współdziałało z klawiaturami AZERTY
Menu – Naprawiono błąd w ustawieniach audio. Już można zmieniać opcje głośności w trakcie gry.
Menu – Naprawiono błąd myszy. Już można zmieniać opcje czułości myszy w trakcie gry.
Ekwipunek – Poprawiono siłę upuszczanego przedmiotu.
Intro –Wyłączono opcję upuszczania przedmiotów.
Crafting – Naprawiono błąd, podczas dzielenia przedmiotu poprzez przeciągnięcie mogły powstać opóźnienia w craftingu.
Crafting – Naprawiono możliwość zapisania w połowie craftingu co powodowało po wczytaniu ponownym gry, powstawanie przedmiotów permanentnie utkwionych na ekranie.
Gotowanie – Poprawiono nazwę przyrządzonych potraw. Już nie będzie po wczytaniu pojawiała się nazwa “Cooked Cooked Cooked", itp.
Divers Slate - Naprawiono pozycję trzymania.
Kokosy – Wyregulowano ilości pojawiania się kokosów.
Kokosy – Zwiększono zasięg widzenia kokosów.
Kokosy – Naprawiono błąd, w którym nie można było rozłupać kokosa na innej wyspie.
Ognisko z rożnem – Naprawiono błąd zbierania jedzenia z rożna gdy mieliśmy pełny ekwipunek.
Łóżko – Jest teraz normalnym przedmiotem. Można je wstawić i przesuwać po schronieniu.
Silnik tratwy – Poprawiono błąd, w którym po wczytaniu silnik zwalniał.
Silnik tratwy – Naprawiono różne błędy z wytrzymałością i szybkością.
Silnik tratwy – Dodano licznik paliwa.
Zbiornik powietrza – Naprawiono błąd niekończącego się zapasu tlenu.
Różne – Poprawiono nazwy wyświetlanych przedmiotów (goggles, flippers, martini, itp).
Różne – Poprawiono błąd przeciąganych przedmiotów.
Cienie – Naprawiono błąd nie wyświetlania cieni różnych konstrukcji.
Rośliny – Wyregulowano czas odrostu.
Wiadro – Wyregulowano kąt nachylenia, czas gotowania oraz naprawiono różne błędy.
Latarnia – Poprawiono różne błędy.
Zegarek – Zoptymalizowano renderowanie oraz przesunięto go bliżej.
Lądowe Rekiny i Wieloryby – Naprawione.
Rekiny – Wyregulowano pojawiające się ilości.
Rekiny – Udoskonalono AI. Inne gatunki rekinów będą uciekały przed bardziej dominującymi. Bardziej agresywne.
Rekiny – Udoskonalono AI. Wyregulowano ciekawość; Śledzenie gracza jest bardziej natrętne.
Rekiny – Udoskonalono AI. Różne gatunki będą pływały na różnych poziomach oceanu.
Rekiny – Naprawiono duży błąd z ekosystemem rekinów.
Rekiny – Udoskonalone animacje podczas ataku.
Kraby – Wyregulowano ilość populacji.
Kraby – Wyregulowano pozyskiwane kalorie vs. kalorie z kokosów.
Kraby – Wyregulowano czas gotowania.
Ryby – Naprawiono ekosystem ryb.
Ryby – Udoskonalono oraz naprawiono duży błąd ze sprawdzaniem przez ryby odległości z otoczeniem.
Audio – Wyższy bitrate dźwięku deszczu.
Audio – Wyregulowano dźwięk wiosłowania.
Audio – Nowy dźwięk topienia się.
Łup – Naprawiono dublowanie się znalezionych przedmiotów.
Wraki – Statek "Zagłady" już nie pojawia się na brzegu.

Nowa zawartość:

Menu – Można teraz wybrać rodzaj wyświetlania temperatury (Celsius i Fahrenheit).
System temperatury – Stranded Deep ma teraz nowy system temperatury, który działa w tle. Opiera się on na prawdziwych wartościach regionu Pacyfiku. Pod uwagę przy obliczaniu temperatury i temperatury odczuwalnej jest wzięty czas dnia, miesiąc oraz wilgotność powietrza.  Natomiast temperatura oceanu zmienia się w zależności od głębokości. System ten jest aktualnie w powijakach ale z każdym updatem będzie udoskonalany (pędzie brane pod uwagę wyczerpanie, czy jesteśmy w cieniu lub mokrzy, itp).
Ekwipunek – Wyświetla teraz wartości pierwszego przedmiotu ze stosu, np: wytrzymałość, ilość porcji itp.
Żółw – Nowe zwierzę!
Płaszczka – Nowe zwierzę!
Żarłacz rafowy czarnopłetwy – Nowe zwierzę!
Pterois (Ognica rogata itp.) – Nowe zwierzę!
Ryby – Nowe zwierzę!  Rogatnica jasnoplama.
Wraki – Nowe wraki! Samolot i dziób statku.
Drzwi – Nowy przedmiot budowlany! Można teraz stworzyć drzwi, które należy postawić tak jak ścianę.
Tkanina – Nowy przedmiot! Można teraz znaleźć tkaninę.
Podstawowy bandaż – Nowy przedmiot! Można go teraz stworzyć.

Nie trzeba zaczynać nowej gry aby nowa zawartość była widoczna. Wystarczy zmienić wyspę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KUP GRĘ NA STEAM!